sâmbătă, 19 aprilie 2008

Unii politicieni au inceput campania electorala cu viteza, iar altii stau lipiti de stapli si cosuri de gunoi


Fie ca ies in strada, fie ca apar la televizor, sunt auziti la radio sau trimit comunicate de presa catre ziare, majoritatea dintre candidatii atat pentru fotoliul din Palatul Roznovanu cat si pentru cel din Consiliul Judetean s-au gandit ca este mai bine daca iesenii i-ar cunoaste si sin alte surse. Si cum politicianul roman e priceput la multe, fiecare dintre concurentii politici incearca sa se faca remarcat prin diferite metode. Daca in urma cu cateva luni bune creatoarea de moda Irina Schrotter, candidata independenta la Primaria Iasului umplea strazile orasului cu panouri pe care vedeai mare, colorat si clar chipul ei alaturi de numele ei, dar si al orasului, sau masini marca Daewo Matiz cu acelasi mesaj de iubire fata de iasi, mai nou actualul ministru al Educatiei, Cristian Adomnitei, candidat din partea PNL la primaria iasului s-a gandit ca si chipul lui ar putea umbla pe strazile iasului cu cativa km la ora inainte de campania electorala. Daca Irina Schroter isi face campanie electorala mizand mai curand pe ideea de brand al companiei de moda pe care o conduce, Adomnitei arata pe fata ca e in campanie, deorece se vede foarte clar mesajul politic venit din partea partidului. Nu departe este si Cristian Dobre, candidatul pentru sefia CJ iasi, tot din partea PNL, s-a gandit ca isi poate face cunoscut numele si culoare politica (fara a mentiona insa partidul de aceasta data) folosindu-se de stalpi, de masini parcate, de ziduri si de ce nu de cosurile de gunoi ale municipalitatii. Desi campania incepe pe 2 mai iata ca la Iasi o serie dintre politicieni au inceput cu o luna mai devreme, chiar daca legea nu le permite acest lucru.






Niciun comentariu: