duminică, 14 octombrie 2007

Viaţa mea pare un thriller cu gangsteri

mă întind pe pat
aud mama cum plânge
tatăl meu e o linie
pe care trec mii de trenuri

sunt un tunel în care dacă intri
îţi trebuie gaz
multă răbdare
să poţi spune că ai parcurs o viaţă

da, de fiecare dată când cineva mă descoperă
sunt ca o gară
are nevoie de un card de acces
să se plimbe prin oasele mele
ca într-un cimitir
ce-şi plimbă viu locomotiva

fiecare foaie mototolită în toaletă
e o pagină
din care o revistă îşi rujează coperta
cu vagoane

viaţa mea
pare un thriller cu gangsteri
de când tatăl meu
e o linie cu pioni de şah

am citit un text despre plăcere
"nu ai voie să te apleci în afară...
dacă mama ta plânge"

mă aplec
şi descopăr
un pumn de aer comprimat
în stomac
mama plânge
tatăl meu pe linii

Niciun comentariu: