marți, 1 aprilie 2008

Nichita pierde meciul cu Flaiser


Biroul central al Partidului Social Democrat a decis sustinerea candidaturii lui Lucian Flaiser la primaria Iasului

In cursul acestei dimineti, filiala judeteana a PSD a primit un comunicat oficial de la Bucuresti prin care liderul formatiunii, Mircea Geoana, dar si presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, au anuntat ca nu Gheorghe Nichita va fi candidatul Social-Democratilor la primaria Iasului, ci Lucian Flaiser. Acestia au justificat alegerea noului candidat prin faptul ca sondajele PSD din teritoriu il coteaza pe actualul primar mai slab decit pe presedintele Consiliului Judetean. "In cadrul conducerii partidului am facut o analiza de notorietate si credibilitate sub fragiul cetatenilor, iar din aceste sondaje a reieisit ca Lucian Flaiser are cele mai mari sanse pentru primaria municipiului Iasi si mi se pare total in neconcordanta cu ceea ce vor cetatenii municipiului Iasi. Eu imi doresc un lucru: sa imi continuu proiectele mele ca primar" a declarat actualul primar al iasului, Gheorghe Nichita.
A fost o farsa de 1 aprilie