vineri, 7 martie 2008

O firma britanica de call center formeza tineri pentru telesales



Peste 700 de tineri din Iasi lucreaza in cadrul companiei


In cursul acestei zile, sala Ion Creanga a Hotelului Astoria a gazduit conferinta de presa "Operatori vanzari prin telefon. Dezvoltarea unui nou standard ocupational", organizata de compania britanica de call center XL World Romania. In cadrul conferintei a fost lansat un proiect finantat de Uniunea Europeana, printr-un program PHARE si vizeaza dezvoltarea unui nou standard operational pentru activitatea de operator vanzari prin telefon. Astfel au fost prezentate cateva strategii importante aplicate in cadrul proiectului, dar si pozitia pe care compania o are atat pe piata internationala, cat si cea nationala. “Proiectul pe care tocmai l-am lansat face referire la dezvoltarea unui nou standard national pentru ocupatia de operator vanzari prin telefon. Ca si companie XL World Romania este cea mai mare companie de tip call center din tara care ofera servicii in domeniul telecomunicatiilor, insa ne-am intampinat cu dificultatea de a avea un standard operational, de a avea un standard pe baza caruia sa putem dezvolta un program de instrurire pentru angajatii nostri si de aceea am lansat si pornit aceasta idée. In momentul de fata avem foarte multi clienti internationali si planul nostru pentru 2008 este de extindere pe piata nationala. Este un domeniu nou pentru piata Romaniei, avem deja 1000 de angajati, din care 700 in Iasi si intentionam sa extindem serviciile si sa oferim mai multe locuri de munca pentru tinerii cu studii superioare” a declarat PR Managerul companiei XL World Romania, Adriana Closca. Aceasta a mai declarat ca proiectul se va derula pe parcursul a 12 luni si ca valoarea toatala este de 63 de mii de Euro, din care 48 de mii provin din fonduri europene, iar 15 de mii de Euro provin din finantare proprie.




Niciun comentariu: