luni, 25 februarie 2008

Trei dintre candidaţii pentru fotoliul din Palatul Roznovan au fost printre VIP-urile ieşene


Dumitru Oprea, Irina Schrotter şi Zoro de la PNL

Ieri seară sala Mihai Eminescu, a Hotelului Astoria, a găzduit prima ediţie de la Iaşi a premiilor VIP. Astfel pe scena VIP-urilr au urcat 15 premianţi printre care Ovidiul Lipan Ţăndărică, Cristina Nichita, Daniel Condurache, Reprezentanţii BOR, Irina Schroter, Relu Fenechiu şi alţii. “Faptul că acest eveniment s-a ţinit la iaşi e important pentru mine. E o recunoaştere a carierei mele musicale, albumelor scoase. Intalnirea cu iasul mi-a trezit amintiri din copiolarie, iar acest premiu nu face decat sa confirme ca sunt ieşean”, a declarat Ovidiu Lipan Ţăndărică. Irina Schrotter, uan din candidaţii la funcţia de prmar al Iaşului, s-a arătat încantată pentru premiul luat, la secţiunea premii speciale, cu atât mai mult cu cât în urmă cu doar câteva ore în urmă ea participase la dezbateri publice cu iesenii din cartierele Pod Ros si Cantemir. “Cu încăpăţinare o voi lua de la capăt de fiecare dată când este nevoie. Aşa cum am spus şi pe scenă, iaşul e locul de unde nu am plecat nicodată, de unde nu intenţionez să plec şi unde chiar dacă uneori nu mă simt dorită mă încăpăţinez să iau premiul cu dacă voi num ă vreţi eu vă vreu” a declarat Irina Schrotter. Pe scena VIP-urilor a urcat şi deputatul ieşean Relu Fenechiu. Acesta a luat premiul revistei VIP la secţiunea premiul pentru contribuţia la dezvoltarea comunităţii. Acesta s-a arătat încântat de faptul că în sală erau prezenţi trei candidaţi la funţia de primar al iaşului. El a anunţat că în sală se află şi candidatul din partea formaţiunii politice PNL, însă a refuzat să dea publicităţii numele acestuia. “Dacă iau în considearea calitatea umană a celor care au rpimit premiul revistei VIP în această seară, pe mine mă măguleşte, dar mă şi motivează. Este pentru prima oară când meritele mele sunt recunoscute. În ceea ce priveşte candidatul la funcţia de primar, el se află în sală şi ca să nu se facă speculaţii eu eram pe scenă nu în sală. În momentul de faţă nu pot să dau un nume real.” a declarat deputatul Relu Fenechiu. Evenimentul a fost organizat de Revista VIP, care de câţiva ani buni premiază performerii din domeniul afacerilor, al politicii, al muzicii, al teatrului, al modei şi al jurnalismuliui local şi naţional.

Niciun comentariu: