luni, 24 septembrie 2007

Fragment de un sfert de oră


în dimineaţa aceasta libertatea are gust de cafea

voi fi mai bogat cu un sfert de oră îmi ghiceşte o ţigancă

ţiganca nu are urechi să-mi audă glasul plin de zaţ

zaţul îmi cuprinde toată gura şi cerul devine negru


*

iubita mea poartă o rochie dictando

cercei cu gust de cola

o să mă întind cu ea pe iarba plină de soare

ca într-o cadă cu apă

în care munţi-şi fierb saliva sărată

lăsaţi-mă ca un cal să beau libertatea din vadră

cu ea să îmi îmbrac trupul ce-mi cere linii


*

pe biroul cu taste ce rod hârtii

am un vas de resturi de scoici

scoicile acelea sunt valuri brodate

prin care marea îmi cântă dimineaţa

când din urechea iubitei sorb

cafeaua cu gust de libertate


*

astăzi o să port un costum dictando

cu zaţ printre linii

o să îmi scald viaţa în sfertul meu de oară

Niciun comentariu: