joi, 27 septembrie 2007

Cu apă ruptă am să mă spăl la judecată

doamne mâinile mele sunt mâncate de paianjeni
urc spre tine în alb pe o pânză roasă de unghii
sunt atâtâtea plăceri aici pe pământ
e mai uşor să trăiesc ca o sămânţă
decât cu ele să mă legiuesc
doamne unde sunt toţi aceia care au gustat din melancolia
vremurilor din cartea
în care femeile culeg grâul
înţesat prin sudoarea codrilor. unde sunt aceia
care au luptat cu foc împotriva brazdelor mănate
unde sunt aceia care au inventat ceasul şi birtul
sunt doamne flămând de nori şi mă descalţ înaintea
steleor cu care te îmbraci noaptea
mă închin cu chipul răstignit spre lumina
care pătrunde în mine ca într-o femeie
sunt cu pântecul plin de cuvinte
o hortă de prunci
m-ar încălzi.
din iubitele mele
apă am să rup
doamne
şi cu ea
să mă spăl de păcate


Niciun comentariu: