sâmbătă, 8 decembrie 2007

Ştefan Hruşcă i-a colindat pe ieşeni


Peste 4000 de ieşeni au participat, ieri seară, la recitalul de colinde oferit de Ştefan Hruşcă. Spectacolul s-a ţinut la Sala Polivalentă, unde ieşenii au avut acces doar pe bază de invitaţii. Deşi spectacolul a început la ora 18, primii fani ai cântăreţului şi-au făcut apariţia încă de la ora 17. Chiar dacă nu a mai cântat de aproape două decenii în Sala Sporturilor din Iaşi, solistul s-a arătat destul de mulţumit de numărul mare de ieseni veniţi la spectacol.

Ştefan Hruşcă: "A fost o seară încărcată de emoţie şi de colind, de stare frumoasă şi de energie pozitivă. A fost o Sală de Sport plină cum aveam şi în 89. Întotdeauna la Iaşi am avut un public fidel."

Solistul a declarat că pregăteşte pentru anul viitor un turneu cu totul deosebit.

Ştefan Hruşcă: "La anul o să am un turneu în 50 de oraşe pentru că am ajuns la vârsta de 50 de ani. Organizatorii mi-au propus un turneu aniversar în care să cânt piesele pe care le-am compus de-a lungul anilor."

După spectacol solistul a oferit publicului ieşean autografe şi fotografii. Evenimentul a fost oferit de Primăria municipiului Iaşi în cadrul Sărbătorilor de iarnă.

Niciun comentariu: